Telefonische Acquisitie

€ 475,- *

Direct starten

Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan!

Communicatie, Persoonlijke Effectiviteit, Thema leren, Verander- & Projectmanagement

Online Klassikaal online 1,5 uur individueel Online leren 12-16 uur

Over deze training

Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! 

Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! Weet daarnaast ook dat klanten het helemaal niet zo vervelend vinden als u ze via de telefoon benadert. Mits u met een goed verhaal komt. Een punt van aandacht is dat men meer op kwaliteit dan op kwantiteit zou moeten mikken. En daarom deze interessante training telefonische acquisitie. De training geeft u structuur, praktische tips, inspiratie en motivatie. De training helpt u meer afspraken te maken met nieuwe klanten omdat u effectiever wordt, (her)nieuwd plezier gaat beleven en leert omgaan met angst voor afwijzing.

Voor wie is deze training bedoeld?

Verkopers met weinig of geen telefonische acquisitie ervaring leren in deze training alle technieken die nodig zijn om een effectief telefonisch verkoopgesprek te voeren. Maar ook voor telemarketeers en callcentermedewerkers is deze training uitermate geschikt. Andere voorbeelden van doelgroepen zijn o.a. binnendienst medewerkers, buitendienst medewerkers, vertegenwoordigers, ondernemers, helpdeskmedewerkers en medewerkers klantenservice.

Wat ga je leren in deze training?

In de training telefonische acquisitie leer je meer resultaat en plezier te halen uit jouw telefonische acquisitie. Door inzicht en flair bent u in staat specifieke doelen te behalen (bv. aantal afspraken of directe verkopen). Met andere woorden,

  • Je beleeft meer plezier aan telefonische acquisitie en voor je effectiever en klantgerichter telefoongesprekken,
  • Je kent en beheerst de fasen van een telefonisch acquisitiegesprek en weet daar waar nodig op te anticiperen,
  • Je bent in staat om aan de hand van gesprekstechnieken en regels het gesprek te sturen en lastige gesprekken om te buigen naar een positief resultaat.

Wat kun je nadat deze training is afgerond?

Deze training leert u initiatief nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Door een praktijkgerichte aanpak verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.

  • Je hebt je telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden naar een hoger niveau gebracht,
  • Je bent in staat om op een effectieve manier telefonisch contact te leggen,
  • Je bent in staat om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren,
  • Je ontwikkelt uw commerciële gespreksvaardigheden en vraagtechnieken
  • Je voert gesprekken in een voor jou natuurlijke stijl die aansluit op de klant
  • Je stelt een persoonlijk actieplan op

Bijzonderheden

De kracht van deze aanpak en dus ook deze training is het feit dat jij een trainer hebt die op jouw situatie kan inspelen.

Er is tijd en ruimte om jouw omstandigheden te beschrijven en samen met de trainer te bespreken hoe je de lesstof het beste kunt gaan toepassen in jouw werk.

De ervaring leert dat hierdoor het rendement van je training vele malen hoger is.

Planning & prijzen

Zodra je de training hebt besteld neemt de trainer contact met je op. In een korte intake worden jouw wensen en verwachtingen besproken. Samen bepalen jullie hoe de leer route er uit gaat zien.

Certificering

Als je de training succesvol hebt doorlopen en na afloop de online vragen juist hebt beantwoord, ontvang je van ons een certificaat. Met dit certificaat kun je aantonen dat je de training hebt gevolgd en succesvol is afgerond.

Locaties

WaarWanneer
Online workshopIn overleg met trainer
Ga naar afrekenen

Gerelateerde trainingen

Virtueel presenteren

€ 475,- *

Hoe jij jezelf en je organisatie online kunt presenteren

Communicatie, Persoonlijke Effectiviteit, Thema leren

Online presentaties zijn gemeengoed geworden in het bedrijfsleven. Voor veel organisaties vormen...

Klantgerichtheid

€ 475,- *

Creëren van bewustwording over de wijze waarop je de klanttevredenheid kunt vergroten

Commerciële vaardigheden, Management & Leidinggeven, Thema leren

Aantonen dat klanten verwachtingen hebben omtrent de diensten die je onderneming levert en om te...

Basis training sales

€ 475,- *

Verkopen kun je leren

Commerciële vaardigheden, Online Marketing & Business, Thema leren, Verander- & Projectmanagement

Is verkopen moeilijk? Ja, zijn we geneigd te denken. Echter, in feite kan verkopen...

Betrokken bij E-ZY Learning vanaf 21 maart 2018 Werkterrein: 21 ste eeuw vaardigheden Vind...
Ik wil meer informatie over deze training.

Heb je nog vragen over deze training of wil je meer informatie over de mogelijkheden ontvangen? Neem dan via dit formulier contact met ons op.

Vergeet niet je naam in te vullen.
Graag telefoonnummer vermelden.
Ongeldige invoer
Beoordeling

Deze training wordt algemeen beoordeeld met een 8,9

Ga naar afrekenen

* Verkooprijs is incl. 21 % btw.